niedziela, 28 lutego 2016

No i w koncu zaczelam pisac

     Ciekawość to pierwszy stopień do piekła, tak zawsze mówiła moja babcia, ja jednak postanowiłam sprawdzić jak to jest i zaczęłam pisać mojego własnego bloga. zawsze pisanie mi pomagało wiec czemu nie? Spróbuję i ja a co z tego wyniknie to się okaże.
     O czym będę pisać? no chyba o życiu. O moim życiu, które nie wiem czemu ale czasami wydaje mi sie nudne a czasami fascynujące. chciałabym w końcu odkryć prawdę czy kobieta zajmująca się domem to naprawdę zmarnowała swoje życie czy może kobieta, która własnie w domu się spełnia. To się jeszcze okaże. Chciałbym odkryć sama siebie.
      Myślę, ze znajda się tu jakieś moje przepisy kulinarne, no bo w końcu sztukę te opanowałam do perfekcji, drobne rady i porady. Ale przede wszystkim będę pisać o mnie o moim życiu o mojej rodzinie i o tym jak Polka odnajduje się w małym miasteczku na południu Włoch. No to cóż życzę sobie powodzenia a tym co zechcą przeczytać milej lektury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz