poniedziałek, 29 lutego 2016

Faceci chyba naprawdę są z innej planety

Tak to prawda faceci są z innej planety. Pytanie tylko z jakiej? No niby twierdza, ze cie kocha ponad życie, ze dla ciebie są w stanie zrobić wszystko, ale jak przychodzi co do czego to zawsze znajda jakąś dobra wymówkę. Przykład? O przykładów mogę dawać miliony. Wczoraj była niedziela dzień wolny od pracy i tak sobie myślę, ze może w końcu byśmy gdzieś poszli razem, na spacer, do kina to jemu nie chce się wychodzić z domu. Myślę sobie no dobrze zróbmy coś razem w domu. To tez nie, bo akurat w telewizji leci jego ulubiony program no przecież nie może go zostawić dla mnie. A dzisiaj to samo pomimo, ze nie wypływał w morze ( mój ukochany jest rybakiem), od samego rana gdzieś poszedł i nawet na obiad nie ma czasu, bo nie jest głodny. Czyli znowu jestem sama. A jak znajdę sobie jakieś zajęcie to oczywiście obrażony na cały świat, ze to ja nie mam dla niego czasu. I weź tu zrozum faceta.
Czasami myślę, ze kobiety żyjące w związku z druga kobieta maja lepiej. Przynajmniej jest ktoś kto je rozumie. Nie wiem nie próbowałam, ale tak mi się wydaje.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz